



מותג הדגנים MONDAY
אירוע השקה
1
הופעות ומסך מולטימדיה ענק.
לאורכו של האירוע נהנו האורחים ממופע שכלל את מיטב להיטי הרוק והפופ האמריקניים, מארוחת ערב על טהרת האוכל האמריקני ומחשיפה של קמפיין קידום המכירות המדובר, ה- "אוטומאנדיי"- רכב הטעמות ייחודי שעוצב כאוטו גלידה.
האורחים טעמו מגוון עשיר של דגני בוקר והתרשמו מאחת מפעילויות קידום המכירות המוצלחות שבוצעו בישראל בשנים האחרונות, בהפקת חברת BOLD.
כמו כן הוקרן באירוע סרט שהציג את מהלך בניית המותג "MONDAY", ואת חלקה המרכזי של BOLD בהובלת מהלך זה.
התוצאה: אירוע יוקרתי ומרשים שהעניק למשווקים ולמנהלי הרשתות את התחושה ש- MONDAY הנו מותג אמריקני מוביל ומנצח.
הלקוח: MONDAY
לוקיישן: בית שגריר ארצות הברית בהרצלייה פיתוח
אורחים: מאות משווקים ומנהלי רשתות שיווק
הקונספט: אירוע השקה באווירה אמריקנית
האתגר: השקה יוקרתית שתשאיר חותם על האורחים
הפתרון: מותג הדגנים MONDAY מיוצר על-ידי יצרן הדגנים האמריקני השני בגודלו בעולם. לאור זאת, החליטה חברת BOLD לערוך את האירוע באתר המסמל יותר מכל את שיתוף הפעולה בין ארצות הברית ובין ישראל - בית שגריר ארצות הברית בישראל.
BOLD שילבה בעיצוב החלל האלגנטי אלמנטים ייחודיים, שאפשרו לכאלף אורחים
להתארח בניחותא בגינת בית השגריר; בריכת השחייה כוסתה ועליה נבנו במת


