



POV פסטיבל הצילום של ישראל
1
לשנות את העולם בקליק אחד של מצלמה. קונספט זה בא לידי ביטוי במיתוג ייחודי ששאב את השראתו מעטיפת אחד מאלבומי הרוק המפורסמים של כל הזמנים - Calling London של להקת Clash.
הפסטיבל, שנערך במשך כשבוע ימים, הציע למבקרים בו מגוון רחב של חוויות מרתקות: תצוגות של אלפי יצירות פרי עבודתם של 120 צלמים, מיצגים של אמני וידאו שהוקרנו על מסכי ענק, תערוכה בינלאומית של הצלם האיטלקי עטור הפרסים פרנצ'סקו זיזולה, עבודות נדירות של רוברט קאפה, סדנאות לכל המשפחה ועוד ועוד.
והתוצאה: למעלה מ- 40,000 איש ביקרו בפסטיבל ונהנו מהעושר האמנותי הרב שעמד לרשותם. נתון מרשים במיוחד לאור שפע אירועי התרבות ה"מתחרים", שמוצעים לקהל במסגרת חופשת החג.
לוקיישן: מתחם התחנה, ת"א
אורחים: הציבור הרחב וחובבי הצילום
הקונספט: Photography Rocks
האתגר: הפקת פסטיבל צילום ראשון בישראל, שיעניק במה מכובדת לאמנות הצילום וימשוך אליו עשרות אלפי מבקרים
הפתרון: חברת BOLD יזמה את הפקת פסטיבל הצילום הראשון בישראל, Point of View - POV, מתוך אהבה לאמנות הצילום והבנה שקהל חובבי האמנות בישראל צמא לפסטיבל המוקדש כולו לאמנות פופולארית זאת.
קונספט הפסטיבל, PHOTOGRAPHY ROCKS, ערך הקבלה בין אמני הרוק המהפכניים של שנות השישים והשבעים ובין אמני הצילום, המנסים גם בימינו




Cadillac
ביתן בתערוכת אוטומוטור
2
האתגר: יצירת בידול לקדילק בתערוכה הכוללת שפע עצום של תצוגות למותגי הרכב השונים.
הפתרון: בלב תערוכת אוטומוטור בנתה חברת BOLD ביתן המעוצב כמועדון חברים אקסקלוסיבי ויוקרתי. המבקרים הוזמנו להתרווח על כורסאות קטיפה, ללגום שמפניה איכותית ולהשקיף על המכוניות שהוצגו בסלון התצוגה המרהיב של Cadillac.
והתוצאה: ביתן Cadillac הפך לאחד ממוקדי המשיכה המרכזיים בתערוכה.
הלקוח: Cadillac
לוקיישן: תערוכת אוטומוטור, גני התערוכה
אורחים: קהל המבקרים בתערוכת אוטומוטור
הקונספט: לאונג' VIP




Chevrolet
ביתן באוטומוטור
3
הפתרון: במרכז ביתן Chevrolet תוכננה ונבנתה במה מרשימה שעוצבה כפריזמה של מראות, אשר עטפו את הרכב החשמלי החדש. אחת ל- 15 דקות, נערך בביתן המופע החשמלי של Chevrolet מופע מולטימדיה שכלל אפקטים מרשימים של תאורה, לייזר ולראשונה בארץ, הקרנה על מסך לד שקוף.
התוצאה: המופע של Chevrolet היווה את אחת האטרקציות המרכזיות של התערוכה. הרכב החשמלי הראשון זכה לחשיפה שעלתה בהרבה על המצופה.
הלקוח: שברולט
לוקיישן: תערוכת אוטומוטור, גני התערוכה
אורחים: קהל המבקרים בתערוכת אוטומוטור
הקונספט: המופע החשמלי של Chevrolet
האתגר: השקה ייחודית למכונית הראשונה בעולם





