top of page

דיול וקד"ם

Bold

מותג הדגנים MONDAY

אירוע השקה

1

הופעות ומסך מולטימדיה ענק.

לאורכו של האירוע נהנו האורחים ממופע שכלל את מיטב להיטי הרוק והפופ האמריקניים, מארוחת ערב על טהרת האוכל האמריקני ומחשיפה של קמפיין קידום המכירות המדובר, ה- "אוטומאנדיי"- רכב הטעמות ייחודי שעוצב כאוטו גלידה.

האורחים טעמו מגוון עשיר של דגני בוקר והתרשמו מאחת מפעילויות קידום המכירות המוצלחות שבוצעו בישראל בשנים האחרונות, בהפקת חברת BOLD.

כמו כן הוקרן באירוע סרט שהציג את מהלך בניית המותג "MONDAY", ואת חלקה המרכזי של BOLD בהובלת מהלך זה.

התוצאה: אירוע יוקרתי ומרשים שהעניק למשווקים ולמנהלי הרשתות את התחושה ש- MONDAY הנו מותג אמריקני מוביל ומנצח.

הלקוח: MONDAY

לוקיישן: בית שגריר ארצות הברית בהרצלייה פיתוח

אורחים:  מאות משווקים ומנהלי רשתות שיווק

הקונספט: אירוע השקה באווירה אמריקנית

האתגר: השקה יוקרתית שתשאיר חותם על האורחים

הפתרון: מותג הדגנים MONDAY מיוצר על-ידי יצרן הדגנים האמריקני השני בגודלו בעולם. לאור זאת, החליטה חברת BOLD לערוך את האירוע באתר המסמל יותר מכל את שיתוף הפעולה בין ארצות הברית ובין ישראל - בית שגריר ארצות הברית בישראל.

BOLD שילבה בעיצוב החלל האלגנטי אלמנטים ייחודיים, שאפשרו לכאלף אורחים

להתארח בניחותא בגינת בית השגריר; בריכת השחייה כוסתה ועליה נבנו במת 

פלנטריום

השקה מחודשת

2

מאחר שרבות מהמשפחות מגיעות העירה ברכבת,  מיקדה BOLD את מרבית הפעילויות בתחנות הרכבת ובקרונות עצמן.

המשפחות שנהרו לתל אביב נחשפו לקמפיין משולב שכלל רדיו, פרינט ופעילות גרילה בשטח.

לצורך הקמפיין עוצבה מודעת פרינט שהציגה ויז'ואל מוביל של אסטרונאוט המרחף בחלל.

קמפיין רדיו הזמין את עם ישראל לרכוש כרטיס טיסה למסע בחלל ולהגיע לפלנטריום.

דיילים בתחפושת מושקעת של אסטרונאוטים הסתובבו בקרונות הרכבת ובתחנות וחילקו לילדים בלונים ממותגים וכרטיסי הנחה לפלנטריום.

התוצאה: הילדים והמשפחות התלהבו, הצטלמו עם האסטרונאוטים והגיעו בהמוניהם אל הפלנטריום המחודש.

הלקוח: מוזיאון ארץ ישראל

קהל יעד: הציבור הרחב

הקונספט: קמפיין משולב בחג הפורים

האתגר: השקה לפלנטריום החדש בתקציב נמוך

הפתרון:  חברת BOLD  נשכרה כדי לחשוף בפני הציבור את פניו החדשות של הפלנטריום, ששופץ והתהדר במערכות הקרנה חדשניות ותכנים חדשים.

לאחר מחקר ומחשבה מעמיקה, החליטה חברת BOLD לערוך את הפעילות בחג הפורים, תקופה שבה העיר תל אביב מהווה מוקד משיכה בעבור משפחות רבות.

Impress 2008

3

להפיק עוד משחק קלפים אינטראקטיבי לאנשי תעשיית הפרסום. תחת הסלוגן הקריאטיביRespect Print" ", פשטו דיילי BOLD על משרדי הפרסום, כשהם מחופשים לראפרים קשוחים וחילקו את אלבומי האיסוף ואת המעטפות.

התוצאה: הפעילות זכתה להצלחה אדירה, למעלה מאלף אלבומים מלאים נשלחו למשרדי BOLD עם סיום המבצע.

הלקוח: ידיעות אחרונות

קהל יעד: אנשי הקריאייטיב במשרדי הפרסום

הקונספט: Respect Print

האתגר: שבירת רף ההצלחה הגבוה שהציבה פעילות Impress 2007.

הפתרון:  לאור הצלחת הפעילות בשנת 2007, התבקשה חברת BOLD 

לוח ידיעות אחרונות

ביתן בכנס של בכירי כוח אדם

4

הפתרון: חברת BOLD הקימה בעבור לוח ידיעות אחרונות שני מתחמים שונים שאירחו את באי הכנס.

המתחם הראשון הציג את תערוכת העובד המושלם - תערוכת כרזות הומוריסטיות, שהציגו בקריצה את מרכיבי האישיות "הנחוצים" לבעלי מקצועות שונים.

בצמוד הוקם לאונג' עסקים מהודר, שבו יכלו האורחים להתרווח, ליהנות מכיבוד, לפגוש את נציגי לוח ידיעות אחרונות ולסגור עסקאות.

התוצאה: הביתנים של לוח ידיעות אחרונות היו בולטים ויצירתיים והפכו למוקד עניין במהלך הכנס.

הלקוח: לוח ידיעות אחרונות

לוקיישן: כפר המכבייה

אורחים: קהל המבקרים בכנס

הקונספט: תערוכה ולאונג' עסקים
האתגר: חשיפת לוח דרושים של ידיעות אחרונות בכנס ענק של ענף כוח אדם ומשאבי אנוש

 

אופנת FIX

פעילות קידום מכירות

5

הפתרון: דיילות בבגדים ממותגים פנו דווקא אל הגברים והעניקו להם שוברי הנחה לרכישת מותגי FIX. שוברים אלו היוו פתרון נפלא לדילמה הקבועה הטורדת את הגברים ב- Valentine's Day: איזו מתנה רומנטית לקנות לבנות הזוג?

התוצאה: הפעילות משכה מאוד את תשומת לבם של העוברים והשבים, ושוברים רבים מומשו לאחר מכן.

הלקוח: FIX

לוקיישן: אתרי קניות וצמתים מרכזיים

קהל היעד: גברים

הקונספט: שוברי מתנה מפתיעים לכבוד ה- Valentine's Day
האתגר: BOLD התבקשה למנף את ה- Valentine's Day לצורף קידום מכירות  של מותג אופנת הנשים FIX.

bottom of page