top of page

מסיבות עיתונאים

Bold

"הארי פוטר ואוצרות המוות", אירוע השקה

1

למצוא עצמם בתוך הוגוורטס, בית הספר לקסמים מספרי הארי פוטר.

ערפל מסתורי עטף את רציף הנמל ושלל דמויות מתוך עולמו של הארי פוטר קיבלו את פני הילדים: קוסמים ומכשפות, טרולים, רוחות ויצורים מיתולוגיים שונים. ממתקים מכושפים חולקו בדוכנים מעוצבים, והאווירה כולה שידרה קסם ומסתורין.

הילדים המתינו במתח רב לרגע ההשקה. בחצות הלילה בדיוק, הוקרנה על מסכי ענק דמותה של הסופרת ג'יי קיי רולינג, שהזמינה את הילדים ליהנות מהספר החדש.

התוצאה: הצלחת האירוע עלתה על ציפיות הלקוח. אלפי ילדים מאושרים הגשימו חלום וחשו לשעות ספורות שהם חלק מהעולם שהם כה אוהבים.

הלקוח: סטימצקי

לוקיישן: רציף נמל תל אביב

אורחים: חברי מועדון המעריצים של הארי פוטר בישראל

הקונספט: הוגוורטס בנמל תל אביב

האתגר: השקת הספר האחרון בסדרת הארי פוטר, במקביל להשקתו ברחבי העולם השקה שתיצור באז ותעניק למעריצי הארי פוטר חוויה קסומה ובלתי נשכחת.

הפתרון: בשעת לילה הגיעו אלפי ילדים מחופשים אל רציף נמל תל אביב ונדהמו 

נוקיה-מולטימדיה

השקה של סדרת מכשירים חדשה

2

הפתרון: BOLD עיטרה את החלל כולו באימאז'ים טכנולוגיים, שנבנו הקולאז' מרשים במיוחד המשלב הדפסות ענק והקרנות על מסכים מתקדמים.

נציגי נוקיה בארץ ובעולם ערכו פרזנטציה שבשיאה נחשפו המכשירים המתקדמים באקט דרמטי.בהמשך הוזמנו האוחים לסייר בין עמדות ההדגמה שהקיפו את החלל,ללמוד על המכשירים החשרים ולהתנסות בהם.

את האירוע ליווה די ג'יי ידוע שניגן סט מיוחד על גבי המכשירים של נוקיה.

התוצרה: העיצוב החדשני השרה על האירוע אווירה עתידנית ומתקדמת,שהעצימה את ההשקה וחיזקה את המסרים.

הלקוח: נוקיה

לוקיישן: הביתן העגול במרכז הירידים

אורחים: עיתונאים ונציגי החברות הסלולאריות

הקונספט: פסגת המולטימדיה

האתגר: חברת נוקיה ביקשה לערוך את האירוע בחלל חדשני ששימש כפלטפורמה שתתאים הן למסיבת עיתונאים והן לחשיפת המכשירים בפני נציגי שלוש החברות הסלולאריות.

גבינות שטראוס

3

הפתרון: לרגל אירוע ההשקה יצרה BOLD שיתוף פעולה עם השף הנודע אייל שניה שהרכיב תפריט גורמה מיוחד המבוסס על גבינות שטראוס.במהלך האירוע הופתעו האורחים לגלות כי השפים שמכינים למענם את המנות השונות בארוחה שהוגשה הם חברי ההנהלה הבכירה של שטראוס-מנכ"לים וסמנכ"לים בקבוצת שטראוס!

התוצאה: האוכל המשובח והשפים המפתיעים העבירו לעיתונאים את המסר כי שטראוס מבשלת להם משהו מיוחד.

הלקוח: שטראוס

לוקיישן: בית העיתונאים

אורחים: עיתונאים

הקונספט: גבינות וגורמה

האתגר: השקה ייחודית של סדרת גבינות חדשה שתדגיש את איכותן וטעמיהן המשובחים.

גלידת שטראוס

השקה של עונת הגלידות I

5

הפתרון: העיתונאים מצאו עצמם בתוך עולם קסום שעוצב כמחווה לסרט "צ'ארלי וממלכת השוקולד". התפאורה, שהקיפה את המתחם, עוצבה כנופיה של ארץ שוקולד פנטסטית. תפאורות תלת–ממדיות, שכמו יצאו מתוך המסכים, הפכו את החוויה למרהיבה במיוחד. העיתונאים טיפסו על גשר שחצה נהר שוקולד פסטורלי, טיילו בין פטריות ססגוניות ענקיות, צעדו בתוך פרוזדור שכולו אשליה אופטית ופגשו יצורי אגדות שונים.

התוצאה: מסיבת עיתונאים מעולם אחר, שהעבירה לעיתונאים את ניחוחות הקסם של גלידת שטראוס.

הלקוח: גלידת שטראוס

לוקיישן: בית העיתונאים

אורחים: עיתונאים

הקונספט: קסם הגלידות

האתגר: בשנת 2008 התבסס הקו הפרסומי של גלידת שטראוס על עולמות קסומים של פנטזיית שוקולד. BOLD התבקשה להפיק מסיבת עיתונאים בהשראת קו זה.

גלידת שטראוס

השקה של עונת הגלידות II

4

הפתרון: העיתונאים מצאו עצמם בתוך עולם קסום שעוצב כמחווה לסרט "צ'ארלי וממלכת השוקולד". התפאורה, שהקיפה את המתחם, עוצבה כנופיה של ארץ שוקולד פנטסטית. תפאורות תלת–ממדיות, שכמו יצאו מתוך המסכים, הפכו את החוויה למרהיבה במיוחד. העיתונאים טיפסו על גשר שחצה נהר שוקולד פסטורלי, טיילו בין פטריות ססגוניות ענקיות, צעדו בתוך פרוזדור שכולו אשליה אופטית ופגשו יצורי אגדות שונים.

התוצאה: מסיבת עיתונאים מעולם אחר, שהעבירה לעיתונאים את ניחוחות הקסם של גלידת שטראוס.

הלקוח: גלידת שטראוס

לוקיישן: בית העיתונאים

אורחים: עיתונאים

הקונספט: קסם הגלידות

האתגר: בשנת 2009 התבסס הקו הפרסומי של גלידת שטראוס על עולמות קסומים של פנטזיית שוקולד. BOLD התבקשה להפיק מסיבת עיתונאים בהשראת קו זה.

השקה של חנות הקונספט החדשה בתיאטרון הבימה והשקה של מועדון הלקוחות

5

הפתרון:  BOLD בחרה לערוך את האירוע בשני אתרים שונים. בתחילה הוזמנו העיתונאים לסניף סטימצקי בדיזנגוף סנטר, שם נערכה פרזנטציה לסיכום השנה החולפת.
בהמשך המתין לעיתונאים אוטובוס פתוח, שלקח אותם לנסיעה חווייתית בתל אביב נסיעה שהציגה בפניהם את תל אביב מזוויות חדשות לחלוטין. בסיום המסע עצר האוטובוס בסמוך לחנות הקונספט, להמשך האירוע.

התוצאה: העיתונאים נהנו מאירוע מגוון ומנה, שהעניק להם ערך מוסף.

הלקוח: סטימצקי

לוקיישן: סניפי סטימצקי בדיזנגוף סנטר ובהבימה

אורחים: עיתונאים

הקונספט: מסע בתל אביב

האתגר: BOLD התבקשה למצוא פתרון לחלל המצומצם של החנות, שלא אפשר לעיתונאים רבים להשתתף באירוע ההשקה.

 

bottom of page