top of page

אחרים

Bold

כנס החברה

לישראל

1

הפתרון: הכנס, שהופק על ידי חברת BOLD נערך באוניברסיטת בן גוריון כמחווה של תמיכה בתושביהדרום שסבלו באותה תקופה ממתקפת קסאמים. הכנס האיכותי כלל נאומים,הרצאות והשקה של שיתוף הפעולה עם better place

התוצאה: אירוע מכובד שעמד בסטדרטים הגבוהים של החברה לישראל.

 

הלקוח: החברה לישראל

לוקיישן: אוניברסיטת בן גוריון

אורחים: הנהלת החברה

הקונספט: כנס מכובד המהווה הצדעה לתושבי הדרום

האתגר: בחברה לישראל ביקשה להפיק כנס מכובד שישיק את שיתוף הפעולה עם שי אגסי.

קרוקר

חגיגות 25 שנה

2

בשיתוף פעולה עם להקת הריקוד "מחולה", הפיקה BOLD תצוגת אופנה שבה הדוגמנים הם רקדנים. התצוגה חולקה לשישה פרקים שונים, כשכל פרק הציג פן אחר מתוך עולם האופנה של קרוקר, באמצעות וידאו ארט וכוריאוגרפיית מחול ייחודית.

כך למשל, באחד הפרקים הושקה קולקציה חדשה של מותג אופנה יפני, שאותו הפיצה קרוקר. רקדני היפ הופ, שלבשו את בגדי המותג, רקדו על הבמה לרקע מוזיקה ווידאו ארט יפניים.

בסוף התצוגה, נערכה מסיבת ריקודים לוהטת לעובדי קרוקר ולאורחיהם.

התוצאה: התצוגה חשפה בפני הקהל את הדבר האמיתי - תצוגת אופנה, מופע מחול ויצירת אמנות בערב אחד.

הלקוח: קרוקר

לוקיישן: רידינג 3

קהל יעד: עיתונאים, שותפים, עובדי החברה

הקונספט: אופנת תרבות הרחוב

האתגר: חברת קרוקר ביקשה מ- BOLD להפיק למענה אירוע שיציין את יום ההולדת לחברה, ישיק קולקציית אופנה חדשה ויעורר הדים תקשורתיים

הפתרון:  BOLD החליטה לערוך תצוגת אופנה יוצאת דופן שתקשר בין תרבות הרחוב ובין עולם האופנה.

 

bottom of page