top of page

תערוכות

Bold

POV פסטיבל הצילום של ישראל

1

לשנות את העולם בקליק אחד של מצלמה. קונספט זה בא לידי ביטוי במיתוג ייחודי ששאב את השראתו מעטיפת אחד מאלבומי הרוק המפורסמים של כל הזמנים - Calling  London של להקת Clash.

הפסטיבל, שנערך במשך כשבוע ימים, הציע למבקרים בו מגוון רחב של חוויות מרתקות: תצוגות של אלפי יצירות פרי עבודתם של 120 צלמים, מיצגים של אמני וידאו שהוקרנו על מסכי ענק, תערוכה בינלאומית של הצלם האיטלקי עטור הפרסים פרנצ'סקו זיזולה, עבודות נדירות של רוברט קאפה, סדנאות לכל המשפחה ועוד ועוד.

והתוצאה: למעלה מ- 40,000 איש ביקרו בפסטיבל ונהנו מהעושר האמנותי הרב שעמד לרשותם. נתון מרשים במיוחד לאור שפע אירועי התרבות ה"מתחרים", שמוצעים לקהל במסגרת חופשת החג.

לוקיישן: מתחם התחנה, ת"א

אורחים:  הציבור הרחב וחובבי הצילום

הקונספט: Photography Rocks

האתגר: הפקת פסטיבל צילום ראשון בישראל, שיעניק במה מכובדת לאמנות הצילום וימשוך אליו עשרות אלפי מבקרים

הפתרון: חברת BOLD יזמה את הפקת פסטיבל הצילום הראשון בישראל, Point of View -  POV, מתוך אהבה לאמנות הצילום והבנה שקהל חובבי האמנות בישראל צמא לפסטיבל המוקדש כולו לאמנות פופולארית זאת.

קונספט הפסטיבל, PHOTOGRAPHY ROCKS, ערך הקבלה בין אמני הרוק המהפכניים של שנות השישים והשבעים ובין אמני הצילום, המנסים גם בימינו 

Cadillac

ביתן בתערוכת אוטומוטור 

2

האתגר: יצירת בידול לקדילק בתערוכה הכוללת שפע עצום של תצוגות למותגי הרכב השונים.

הפתרון: בלב תערוכת אוטומוטור בנתה חברת BOLD ביתן המעוצב כמועדון חברים אקסקלוסיבי ויוקרתי. המבקרים הוזמנו להתרווח על כורסאות קטיפה, ללגום שמפניה איכותית ולהשקיף על המכוניות שהוצגו בסלון התצוגה המרהיב של Cadillac.

והתוצאה: ביתן Cadillac הפך לאחד ממוקדי המשיכה המרכזיים בתערוכה.

הלקוח: Cadillac

לוקיישן: תערוכת אוטומוטור, גני התערוכה

אורחים:  קהל המבקרים בתערוכת אוטומוטור

הקונספט: לאונג' VIP

Chevrolet

ביתן באוטומוטור 

3

הפתרון: במרכז ביתן Chevrolet תוכננה ונבנתה  במה מרשימה שעוצבה כפריזמה של מראות, אשר עטפו את הרכב החשמלי החדש. אחת ל- 15 דקות, נערך בביתן המופע החשמלי של Chevrolet מופע מולטימדיה שכלל אפקטים מרשימים של תאורה, לייזר ולראשונה בארץ, הקרנה על מסך לד שקוף.

התוצאה: המופע של Chevrolet היווה את אחת האטרקציות המרכזיות של התערוכה. הרכב החשמלי הראשון זכה לחשיפה שעלתה בהרבה על המצופה.

הלקוח: שברולט

לוקיישן: תערוכת אוטומוטור, גני התערוכה

אורחים:  קהל המבקרים בתערוכת אוטומוטור

הקונספט: המופע החשמלי של Chevrolet

האתגר: השקה ייחודית למכונית הראשונה בעולם 

תערוכת

צבע טרי 1

5

החליטה להקים את התערוכה בלוקיישן בתולי בלב איזור התעשייה של תל אביב- מתחם קסטיאל החדש, שעדיין לא פתח את שעריו לציבור הרחב. לכבוד האירוע עוצב המתחם כגלריה יוקרתית לאמנות, שבה הוצגו עבודות של למעלה מ- 100 אמנים.

למעלה מ- 15,000 איש ביקרו בתערוכה בשלושת ימי האירוע, ורבות מעבודות האמנים הצעירים נמכרו.

והתוצאה: לאור ההצלחה האדירה של האירוע, הפך האירוע למסורת שנתית ולאחד מהעוגנים המרכזיים של סצנת האמנות בארץ.

 

לוקיישן: מתחם קסטיאל, תל אביב

אורחים: קהל שוחרי אמנות

הקונספט: תערוכת אמנות עכשווית

האתגר: הפקת יריד אמנות ראשון מסוגו בישראל, שבו יוכלו אמנים בראשית דרכם להציג לראווה את עבודותיהם ולמכור אותן

הפתרון: חברת BOLD, יחד עם יזמיות האירוע, יפעת גורן ושרון שפיר, 

תערוכת

צבע טרי 2 

4

בעיצומו של מהלך שיפוצים נרחב, שימש כפתרון האידיאלי. מתחם התחנה הציב בפני BOLD אתגר תכנוני נכבד, תכנון תערוכה לעשרות אלפי מבקרים שתפעל בחללים סגורים ובחללים פתוחים בו-זמנית, תוך שמירה על זרימת קהל נכונה בין חללי התצוגה השונים.

מתחם התחנה שימש במשך שבוע ימים כמוזיאון האמנות הגדול בישראל. המבקרים נהנו משפע של מיצגים, עבודות וידיאו, מופעי רחוב וכמובן, ממגוון אדיר של יצירות אמנות ישראליות חדשות, מבטיחות וטריות.

התוצאה: עשרות אלפי חובבי אמנות פקדו את הפסטיבל, שזכה לבאז תקשורתי אדיר.

לוקיישן: מתחם התחנה, תל אביב

אורחים: קהל שוחרי אמנות

הקונספט: תערוכת אמנות עכשווית

האתגר: לאור הצלחתה של תערוכת צבע טרי, התבקשה חברת BOLD להפיק יריד נוסף, גדול בהרבה

הפתרון: חברת BOLD חיפשה חלל אורבני חדש ומעניין שיוכל להכיל את כמות המבקרים הצפויה, וכשמחפשים, מוצאים. מתחם התחנה, שהיה 

bottom of page